ایران، خراسان رضوی (ثبت شده و موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیک)

شرایط بازگشت وجه

1- در صورتی که شما از خرید محصول ما به هر دلیل رضایت نداشته باشید، تا 72 ساعت می توانید درخواست خود را مبنی بر بازگشت وجهی که پرداخت کردید، برای ما از طریق آدرس ایمیل پشتیبانی به نشانی support@amoozeshbaan.ir ارسال کنید.

2- مبلغ پرداختی شما پس از کسرهزینه هایی که در اختیار ما نیست و در بند بعد (شماره 3) ذکر شده است، در اسرع وقت به شماره ی کارتی که برای ما ارسال کرده اید، واریز می شود.(ریالی از این کسورات به جیب آموزش بان نمی رود و در اختیار ما نیست که در بند بعد توضیح داده شده است!)

3- به دلیل اینکه ما از درگاه واسط جهت پرداخت استفاده می کنیم، نیم درصد (0.005) از مبلغ پرداختی شما، به محض پرداخت توسط شما، به ارائه دهنده ی درگاه واسط پرداخت ( IDPay) می شود که در اختیار ما نیست و به حساب ما واریز نمی شود. انتقال وجه نیز از طریق شبکه شتاب طبق قانون برای مبالغ زیر یک میلیون تومان -که محصولات مارا شامل می شود- برای سال 1400 ، مبلغ 600 تومان می باشد. مبلغ پرداختی شما پس از کسر آن 5 درصد و این 600 تومان که هزینه ی انتقال در شبکه ی شتاب است، بدون هیچ کم و کسری به حساب شما واریز می شود.

4- به عنوان مثال اگر شما محصولی را از ما به ارزش 10،000 تومان خریداری کنید، پس از کسر دو هزینه ی بالا و بدون برداشت مبلغی توسط ما، دقیقا 9،350 تومان برای شما واریز می شود.
 

کسب رضایت شما با ارائه کیفیت محصولی خوب نسبت به قیمت، دو هدف اصلی ماست.